Mariuhana v krvi a moči
Pikachu
Dobrý den,
jak dlouho vydrží mariuhana v krvi a v moči? Měla jsem jí před 3 dny (2x jsem si potáhla a nic mi nebylo) Dneska jsem to zkusila znovu (1x jsem si potáhla nic mi nebylo) dál už nechci jen jsem to měla na zkoušku. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Orientační doba prokazatelnosti THC v organismu se pohybuje v těchto přibližných:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Pokud jste marihuanu užila 2x v malém množství, můžete počítat s tou nižší uvedenou hranicí. Připomínám, že jde o orientační údaje, jelikož je to vždy velmi individuální záležitost. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla marihuana konzumována.
Stačí to takto?
S pozdravem MK