koks v krvi
petr
Dobry den, za jak dlouhopo uziti kokainu muzu ridit, aby to nebylomozne detekovat z krve? Cetl jsem, ze je to detekovatelne do 24 hodin, ale pritom kokain pusobi max par hodin. Kdy je tedy vporadku ridit? Diky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Petře.
Čím déle po konzumaci, tím samozřejmě lépe.
Orientační doba se pohybuje v těchto přibližných rozmezích: detekce moč = 12 až 24 hodin, detekce krev = do 24 hodin, detekce sliny = jako krev. V závislosti samozřejmě na intenzitě a frekvenci předešlé konzumace, kvalitě konkrétní drogy a na individualitě jedince. Může to být u každého trochu jinak, proto berte tyto údaje pouze jako orientační.
Pokud chcete mít opravdu jistotu, můžete si na své náklady pořídit orientační test a před jízdou se sám otestovat.
Mějte se hezky, s pozdravem MK