Vsugerace
Petr
Dobrý den a děkuji za odpoved já jsem z Plzně. a ani v nejmenším by jste nevěděla co se to semnou vlastně stalo já se obávám že je to vsugerace ...

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Psychický ani somatický stav (nebo potíže) opravdu nejdou zodpovědně posoudit, bez toho aniž by dotyčnou osobu neviděl specializovaný lékař.
U Vás se můžete obrátit na kolegu, který má s uživateli nelegálních drog letité zkušenosti. Nejen, že je lékař, je také psychoterapeut, můžete s ním tedy zcela bez obav otevřeně probrat vše co je třeba.
Psychiatrická ambulance
Do Zámostí 67 (vstup co centra z ul. Fialkové 24)
Plzeň
Telefon: 608882234
Kontaktní osoba: MUDR. KUDRLE Stanislav
Email: doorway@seznam.cz
http://doorway.sweb.cz/
MUDR. Kudrle má smlouvu s pojišťovnami VZP, VoZP.
Přeji, ať si brzy odpovíte na všechny Vaše otázky. Mějte se hezky.
S pozdravem MK