Žádost o radu
Kateřina
Dobrý den, dne 7.3.2016 jsem Vám psala dotaz ohledně syna 26 let. Odpověděla paní Kordová s tím, že máme uvést bydliště. Bydlíme asi 70 km od Plzně. Jen se chci zeptat, zda existuje nějaká poradna pro rodiče. Děkuji. Kateřina

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Kateřino.
Přímo specializovaná Poradna pro rodiče je v Praze, zde kontakt: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html - je součástí stejné organizace jako tato webová poradna, kam jste napsala.
Pokud jste z okolí Plzně, můžete se obrátit na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které mimo služeb pro aktivní uživatele poskytují také poradenské služby určené rodinným příslušníkům (nezávazně, bezplatně).
V Plzni jsou dokonce dvě, zde kontakty a další info v přiložených odkazech.
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Pokud budete potřebovat se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK