prvni pomoc
delete
Zdravim, moje velice blizka osoba je zavisla na pervitinu a chtela by se lecit ambulantne nejlepe. Chtela bych ji pomoci a hlavne se dozvedet, jestli je vse anonymne.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Podle toho na jaký typ služby se obrátíte. Například Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí široké spektrum služeb, které se dají využít anonymně.
Využití odborné pomoci je rozumné. Níže uvádím kontakt na kolegy u Vás. Uvedla jste Ostravsko, netuším, zda Vám bude vyhovovat K-centrum přímo v Ostravě, pokud jste z jiného města, můžete se podívat v databázi v přiloženém odkaze ještě níže.
Kontaktní centrum, Renarkon o. p. s.
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová email:  vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9.00 až 16.00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Další kontakty:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
-          zadat z nabídky Vám nejlépe dostupné město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum)
Léčba drogové závislosti je záležitostí dobrovolnou, tudíž by s ní Vámi zmíněná osoba měla souhlasit. Může si nejdříve dojít do K-centra nezávisle popovídat (bezplatně, anonymně) a informovat se o možnostech, které by mohl/a v případě zájmu o léčbu využít. Konečné rozhodnutí je pak na něm/ní.
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo služeb pro uživatele i poradenské služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Můžete tedy těchto služeb čerpat i Vy.
Zatím se mějte hezky.
Pokud byste měla nějaké doplňující dotazy, klidně pište. Držíme palce, ať se v léčbě daří.
S pozdravem MK