Pomoc!
Mařatygr
Dobrý den, je možné že uživatel kokainu, který na to není zvyklí že se mu spustí krev z nosu? Nikdy se mu to nestalo.. Nechci o přítele přijít a už vůbec nevím jak mu to mám vysvětlit at to nešňupe.. :( Jsme spolu rok a 7 měsíců. Jsme zasnoubený. :\'( Mohl/a by jste mi pomoct jak mu to mám říct... A že mi občas kvůli tomu lže..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Užívání nosem může nosní přepážku narušit, ale také ji zcela poškodit. Tento způsob konzumace způsobuje odumírání tkáně a tím postupné  poškozování nosní přepážky. Uvádí se, že po cca 2 letech souvislého aplikování nosem může dojít k její perforaci/protržení. Zdevastovaná nosní přepážka není rozhodně nic příjemného. Z nosu se uvolňují krvavé chuchvalce, zřejmě odumřelé tkáně a krve a nos v některých případech působí dost deformovaně. Takže si konzument nemusí nos nejen narušit, ale i zcela zničit.
Netuším, kde žijete. Pokud je pro Vás dostupná Praha, doporučuji spojit se s naší Poradnou pro rodiče a partnery. V osobním kontaktu budete mít více prostoru probrat vše, co potřebujete (poradit se jak s partnerem vhodně komunikovat, možná ho tím i lépe motivovat, celkově si doplníte informace, dozvíte se jakých chyb se vyvarovat, načerpáte podporu atd. - je to toho opravdu mnoho, co je dobré vědět...).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále můžete mrknout na základní obecné informace pro blízké osoby:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Tak se držte! A dejte vědět, jak se Vám daří.
S pozdravem MK