Jak postupovat
Petruše
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat, na koho se obrátit. Mám podezření, že dcera užívá pervitin. Má všechny příznaky užívání drog. Jestli jako rodič mohu požádat o umístění do nějakého zařízení na detox a léčbu.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Záleží na tom kolik dceři je let. Pokud je již plnoletá, tak je třeba její souhlas. Pokud je nezletilá, máte šanci ještě rozhodovat Vy.
Nejrozumnější bude obrátit se na Kontaktní centrum pro uživatele drog (poskytují i poradenské služby rodičům) a tam se o všem podrobněji poradit v osobním kontaktu, kontakty níže.
Dále můžete prostudovat základní obecné informace pro rodiče, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Informace o pervitinu: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Pokud budete potřebovat se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK