ja a pervitin
vana
Sem 25letej muz,
bez vlastnosti 25letehe muze je to ponižující no musim dodat ze to zni huz ez to vypada ale ve skutecnosti je tak jak rikam voto vlaste ani nejde kolik mi je,hrozne se za to odsuzuju co a nezlepsuje se to moje rodina trpi jenze když mi nezalezi na sobe tak jak rikakaji oni uz sem spusobil takových věc na které v zivote nezaponu...no jo uz nejsem dite a pervitin rozezirac...pisu proto ze uz sem to potrebolal nekomu zdelit ja to je.a bydlim krome rodicu i mladsi sestrou Nastenkou

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Děkujeme za Váš příspěvek. Na nic konkrétního se sice neptáte, ale pokud čtu příspěvek pozorně, mám dojem, že se svou situací moc spokojený, nejste. Zdali byste to chtěl změnit, zbavit se drog a možná i dospět, postavit se na své nohy, tak se o to samozřejmě můžete pokusit. Dle mého názoru má šanci každý kdo jen trochu chce.
Kdybyste potřeboval nějak nasměrovat (na nějaké zařízení), kde byste si mohl promluvit a možná naplánoval co a jak dál, můžeme Vám napsat vhodné kontakty. Stačí uvést větší města, která jsou pro Vás dobře dostupná. Tak to zvažte.
Mějte se hezky.
S pozdravem MK