nevim co mam delat
lukas
Dobry den. Beru piko asi 4 roky, rad bych to tacal resit, uz jsem uplne na dne, ale bubec nevim jak zacit, kam mam jit, co rict. Dekuju L.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Lukáši.
Dobře, že píšete. Obrátit se můžete přímo na naše Kontaktní centrum, kontakt níže. Řekněte kolegům to, co jste napsal sem (že jste užíval nebo užíváte pervitin, jste na dně a rád byste to řešil, ale nevíte jak).
Nemusíte se objednávat, můžete tam zajít třeba hned (dnes provozní doba 9,00-20,00).
Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té se sám svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv.
Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Pokud má chuť svou situaci změnit, pracovníci Káčka mohou pomoci zprostředkovat nástup na detox a léčbu. Myslím, že návštěvou nemůžete nic zkazit.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Přeji, ať to všechno klapne!
S pozdravem MK