Jak dlouho vydrzi pervitin v krvi a noci
Chelsea
Dobry den,jdu na predoperacni vysetreni a mela jsem tyden ulet na pervitinu.Za jak dlouho muzu nejdriv na vysetreni,aby vyslo negativni.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Uvedené údaje níže jsou údaje pouze orientační, může to být velmi individuální s ohledem na individualitu jedince, kvalitu konkrétní konzumované drogy a frekvenci předchozího užívání.
Pervitin: detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne), detekce krev = 1 až 3 dny , detekce sliny = totožná jako u krve.
Před samotnou operací Vás budou čekat předoperační vyšetření, také budete vyplňovat formulář, který bude mapovat Vaši zdravotní anamnézu a mezi otázkami, které se dotazují například na úrazy, aktuální užívání léků, dětské nemoci, rodinnou anamnézu, poslední užívání antibiotik apod. je i dotaz na kouření cigaret, užívání alkoholu a dalších drog. Dle mého názoru je dobré, aby lékaři věděli o všem. Především s ohledem na případná rizika spojená s kontraindikacemi v souvislosti s podáním medikace. Také pro anesteziologa je toto důležitá informace.
Pokud je operace plánovaná a Vy už teď víte, kdy Vás čeká, nebylo asi úplně rozumné týden konzumovat pervitin a tím organismus dost zatížit. Doporučuji už nic nebrat a nechat tělo, aby se opět dostalo do své rovnováhy. Nejdete na operaci určitě pro nic za nic, přijde mi zbytečné, pokud máte zdravotní potíže organismus ještě zatěžovat drogami. Pro organismus, včetně psychiky je konzumace jakýchkoliv drog vždy velká zátěž.
Pokud můžete operativní zákrok oddálit, možná by to nebylo od věci. Organismus by měl, alespoň dostatek času na regeneraci. Ale netuším jak moc je to reálné, vlastně ani kdy na něj máte jít.
Mějte se hezky, přeji dostatek sil a ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK