Vzpomínky
zerlinna
Dobrý den,
Jsm závislá na vzpomínkách. Nedokážu plně vnímat píromnost, má mysl se toulá v minulosti. Co stim? Dá se to nějak léčit? Navikové látky neužívam. Piju jen vodu,mlěko,čaje,většinou bylinné a kávu tak tři šálky denně.
Děkuji za váš čas

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Tak určitě se o všem dá hovořit, což bych doporučovala. Zkuste se obrátit na nějakého psychologa/ terapeuta.
S terapeutickou podporou byste se mohla postupně dopracovat a odpovědět si na to proč to tak je...
Tyto a podobné záležitosti mají hlubší charakter a přesahují rámec a možnosti internetového poradenství.
Kdybyste nevěděla kam si případně zajít, tak napište, pokusíme se Vám doporučit vhodnou odbornou pomoc, kde byste mohla o všem co je třeba více a podrobněji pohovořit.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK