Jsem závislá na pervitinu a alkoholu
oxilan20
Dobrý den,jsem rozvedená a mám 14-ti letého syna.Můžou mi úřady odebrat syna?Ráda bych nastoupila na detox do Bohnic.Protože jinak pracuji a platím si zdravotní pojištění,za dobu léčby je možnost dostávat nemocenskou?(co bych byla na léčení musím platit nájem a také než nastoupím budu podávat insolvenci kvůli dluhům.Ještě jsem se chtěla zeptat jestly je možnost nastoupit na detox a po cca 14 dnech přejít na ambulantní léčbu.(Bojím se abych nepřišla o práci)Děkuji vám za vás čas.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Uvádíte, že máte v úmyslu nastoupit na detox do Bohnic, tudíž předpokládám, že jste z Prahy.
Ptáte se na více věcí, které by asi stálo za to více probrat.  Doporučuji spojit se s naším ambulantním zařízením (informace jsem Vám o něm jednou již psala) a vše co kolem nástupu detoxu, léčby (možná i výběr léčby), obavy z dopadů Váčí léčby, potažmo o syna, dluhy - zkrátka vše probrat více a podrobněji s kolegy v osobním kontaktu.
Ničeho se nemusíte obávat, vstupem do zařízení se nijak nezavazujete, můžete se jen přijít informovat o možnostech, poradit co a jak dál a pak se sama rozhodnete, zda a jakých služeb využijete či nikoliv.
Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Budu moc ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete!
S pozdravem MK