raketka na nejspíš škrtidle
COTOK*RVABYLO
Dobrý den , doufám že Vás nebudu moc zatěžovat, protože o nic extra nejde...Jak je možné, že po půlnoci na Hlavním Nádraží v Brně si narkáči naferovku nastřelují nejspíš perník nalavičce jako by svačili a kvšude kolem jsou lidi ? Hlavní nádraží je plné kamer, jaktože stím ti dementní fízlové nic nedělají ? Byl jsem na přednášce Karla Lampy, který uváděl, že z 10KG tvrdého fetu, který se zabaví, 9 kg zkorumpovaní fízlové zase pošlou do oběhu....tohle je jen tak mimo...můj dotaz...jak tam ten fetung seděl a dával si jehlou, tak měl něco jako škrtidlo, řekl byhc a na konci toho pryžového škrtidla bylo jakoby torpédko...Taková několik cm dlouhá jakoby raketka s tělem i křídly....to bylo nějaké závaží, nebo co to je ? díky za info..hezký zbytek dne .

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neberte to prosím špatně, ale obávám se, že asi nevyřešíme přes internet (a úplně někde jinde) co se děje v Brně na lavičce a z jakých důvodů Policie ČR řeší nebo neřeší současnou drogovou situaci.
Stejně tak, pokud existuje dle Vašich slov ,,zkorumpovanost" - tak to bohužel, také není úplně oblast, kterou bychom měli řešit tady. Můžeme si o tom samozřejmě myslet své, ale rozhodně to není téma ani cíl této Poradny zkoumat zákulisí PČR.
Tato Drogová poradna slouží především k podpoře a pomoci drogově závislým a jejich blízkým osobám.
Pokud by Vás něco kolem drogové situace v Brně zajímalo a měl jste například potřebu o tom s někým hovořit, protože chápu, že Vás to může rozhořčovat, můžete se obrátit na kolegy, které působí ve Vaší lokalitě.
V okolí Brna drogové služby zajišťuje například organizace Podané ruce http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/ .
Pokud by Vás zajímalo něco konkrétního týkající se legislativy, můžete se obrátit na Právní poradnu ANO, která se oblastí nelegálních drog a právních potíží úzce zabývá. Lze se s ní spojit bezplatně, nezávazně a anonymně prostřednictvím poradny na webu, obdobným způsobem jako jste to udělal zde: http://poradna.asociace.org/webova-poradna/
Některá škrtidla mají automatické přezky, ale to co mělo škrtidlo, které jste viděl, opravdu netuším.
Mějte se hezky, s pozdravem MK