sex na perniku
alena
Dobry den,miluji sex,nejaky cas sem se sexem zivila.Rok beru pervitin,po prvnich trech mesicich co jsem brala nepravidelne nosem,jsem presla na buchnu,po roce si davam gram mozna i vic za den a hlavne sex je skvely,uz me bez perniku nebavi,je nudny.Samozrejme muj partner fetuje taky asi 5let jehlou..sex proste nema chybu.Vime oba ze to skodi,ale chutna nam to a hlavne kvuli sexu se nam nechce prestavat.Podotykam me je 43,jemu 33,jsme beznadejny pripadi?

Odpověděl: Amrit Sen
Aleno, zdravím Vás.
Cením si Vaší otevřenosti a důvěry.
Chápu i Vaše nadšení z umocněných prožitků "výkonového" sexu, při kterém může padat nejedno "tabu". Že Vás sex bez pervitinu přestal zajímat, berte jako varovný signál, jehož nerespektování může znamenat odbržděnou cestu do pekel.
Jestli přestanete, nebo ne, je čistě na Vás, tedy pokud to vzhledem k tomu, jak intenzivně užíváte, ještě dokážete ovlivnit.
Ptáte se, jestli jste beznadějný případ. Přesto, že Vás neznám, a možnosti internetového poradenství mají své limity, mám za to, že beznadějný případ určitě nejste. Naděje umírá poslední.
Na nic jiného se vlastně neptáte. Jsem dalek toho, abych Vás strašil, nebo k čemukoli přemlouval, to není úloha naší poradny.
Nemohu ale s klidem od odpovědi odejít, aniž bych upozornil na některá z řady rizik, které sebou sex na pervitinu, potažmo užívání pervitinu, jako takové, nese.
Gram pervitinu nitrožilně denně, je sám o sobě velmi alarmující fakt. Takovému náporu nedokáže žádný lidský organismus, tělo, ani psychika, dlouhodobě čelit, a následky mohou být fatální.
Jestli jste v tuto chvíli spokojená, zdravá a šťastná, zkuste věřit, důvěřovat, připustit si, že jde o neudržitelný stav. Váš dotaz a kontakt s poradnou naznačuje pochybnosti, nebo nepohodlí, které s největší pravděpodobností už teď v nějaké míře cítíte a prožíváte.
Někoho pervitin dokáže eroticky zcela vyřadit z provozu. Jiného umí nadchnout a zcela ho polapit, a to až tak, že se to může vymykat obecným představám o "normalitě".
Nemám v úmyslu filozofovat o hodnotách drogové erotiky. Kromě zvýšeného rizika přenosu nakažlivých nemocí, předávkování, atd., tkví nebezpečí zejména v tom, že se při sexu na drogách člověk citově obrousí. City, jejich sdílení, prožívání partnerské a prosté lidské blízkosti, dokáže pervitin spolehlivě potlačit a v důsledku zničit, vymazat. Člověk tak ztrácí schopnost milovat i milovat se...., smutnější, než smutné.
Více se o rizikách spojených s užíváním pervitinu můžete dočíst na stránkách naších poradny a dalších webech:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html?warning=kill
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://navykovelatky.cz/stimulacni-drogy/pervitin/
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://www.lekarweb.cz/drogy-a-zavislosti/pervitin-ucinky-rizika-predavkovani
O drogách, pervitinu a sexu se dočtete také na těchto stránkách:
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
Doporučuji ještě sborník odborné konference Sexualita & drogy, od kolektivu fundovaných autorů, vydaný organizací Sananim, která provozuje i tuto internetovou poradnu:
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Ke stažení, s odkazy na další odbornou literaturu k tématu, zde:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
Budeme rádi, když dáte vědět, jestli Vám byla odpověď užitečná, Kdybyste se potřebovala ještě na něco doptat, nebo někdy uvažovala o změně, úzdravě, případně potřebovala jinak pomoci, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.