nosní přepážka
Marek
Chci se zeptat, co byste doporučili, když chci předejít problémům s nosní přepážkou při šnupání pervitinu. Borová voda a proplachovat? Nosná sprej Olynth? Nějaký nosní kapky a olej (Euphobium + Coldastop)?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Marku,
tak pokud opomenu to, že šňupání prostě nikdy nebude nosní sliznici dělat dobře, tak bych vám doporučila poslední ze zmíněných variant - tedy Euphorbium dlouhodobě - a to jak per os (kapky nebo tinkturu ústně), tak kapky do nosu a to klidně dlouhodobě. A opakovaně by mohly pomoct i cca 14 denní kůry Coldastop (s vit. A a E). Samosebou je možné nos pravidelně proplachovat i slabým solným roztokem, na druhou stranu bych ani tento typ péče nepřeháněla.
Jestli to chápu dobře, žádné problémy v tuhle chvíli nemáte. Máte důvod se jich obávat? Co alergie, astma, nějaké pravidelně užívané léky?
Zdraví,
Gábina