Učinky po marihuane po dlhsom case
Peťo
Chcem sa spytat neviem co je so mnou. pred 5 dňami som si dal skoro gram neviem presne cca asi 0,8g...niesom este dlhodoby uzivatel. Mam take cudne stavy...silnejsi tep,zda sa mi ze pomalsie akoby vnimam.Bojim sa ci nemam z toho nejaku psychicku chorobu a tak sa z toho strachujem. Tak neviem či to si len ja akosi namyšlam alebo je to kvoli vacsej davke a mam takzvany flashback. Ďakujem a odpoveď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
takové stavy se stávají dříve nebo později většině uživatelů. Mají opravdu psychickou příčinu a v řádu dnů nebo týdnů obvykle odezní. Je třeba v tu dobu vyvarovat se všech drog a pokud možno i alkoholu, aby mysl byla opravdu "čistá". Pokud by se Vaše stavy nelepšily nebo naopak zhoršovaly, pak je určitě na místě navštívit psychiatra. Vybírejte ale takového, kterému můžete říct o užívání THC a který se závislostmi pracuje, nejsou to zdaleka všichni.
Rozhodně to berte jako zprávu od Vašeho mozku, že s halucinogeny a drogami obecně máte být velmi opatrný, nejlépe se jich vyvarovat. Takové stavy mají silnou tendenci se vracet.