jak stoho ven
monika
5let zavisla na neuroluaz8mg1mg neurolu pres den krabicka na dva dny dotoho zolpinoxi stilnoxy bez nich neusnu kdyz neni benzak prejdu na pervitin auz nechci chci pomoct dotox myslim ze pomuze kam se dostavit nez si ublizim tydje 5krwbicek 1mg neurolu

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
Váš dotaz je opravdu velmi nesrozumitelný a netuším úplně přesně, na co se ptáte, ale odtušil jsem, že chcete jít na "detox".
Ano, ten je jednou z možností - píšete, že jste z Prahy, tudíž bych Vám doporučil, abyste kontaktovala Detoxifikační oddělení Kliniky adiktologie (Apolinář), VFN v Praze - 224 96 8222, a sdělila jim svůj problém.
Bohužel, nepočítejte s tím, že byste nastupovala ihned, většinou je potřebné chvíli počkat, vzhledem k tomu, že je velmi často plno a není místo, na které byste nastoupila. Možná však budete mít štěstí a podaří se Vám rychlý vstup. Pracovníci na příjmu Vám v případě stopstavu poradí, co dělat dále. S kontaktem neváhejte, podle toho co popisujete, Vaše situace není zrovna klidná a je zřejmě potřebné ji akutně řešit.
Prosím, dávejte na sebe pozor a neváhejte zavolat na kontakt, který jsem Vám předal.
Pokud byste potřebovala, neváhejte poslat další dotaz.
S pozdravem
OZ