tromboza a extáze
erika
Dobrý ven,
chtěla bych zeptat, jestli si na trombozu můžu vzít extázi? Beru Warfarin Orion denně 10mg. Vím, že by jsem to brát neměla vůbec, ale chci to zkusit a trochu se bojím..

Odpověděl: Amrit Sen
Eriko, zdravím Vás.
Správně píšete, že byste Extázi při Vaší nemoci užít neměla. Určitě neměla.
Kromě toho, že byste riskovala zhoršení zdravotního stavu, ztížila a komplikovala proces možné úzdravy, si můžete způsobit ještě závažnější potíže, které by Vás v krajním případě mohly ohrozit na životě.
Pokud se opravdu nehodláte bez podobné zkušenosti obejít, počkejte si, až budete zdravá, psychicky i fyzicky v pohodě a dodržte několik dalších zásadních bezpečnostních pravidel.
Mezi ty patří najíst se, striktně dodržovat pitný režim po celou dobu intoxikace i po ní. Extázi v průběhu "nepřikládat" a "nedokrmovat", také nemixovat s žádnými dalšími drogami, ani alkoholem. "Jízdu" prokládat odpočinkem a nikdy ji neprotahovat přes jednu noc.
Přikládám několik užitečných odkazů, kde se dočtete nejen o rizikách, s užíváním Extáze spojených:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.cpzp.cz/clanek/414-0-Tanecni-droga-extaze-zpomaluje-mysleni.html
http://www.infodrogy.estranky.cz/clanky/rizika-a-zdravotni-problemy/extaze-a-deprese.html
http://www.lekarweb.cz/drogy-a-zavislosti/extaze-ucinky-rizika
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.