rozbor latky
Manzelka
Dobry den. Nasla jsem v kapse manzelovi trubicku. Obsahuje zbytky krystalicke bile latky, chut horka. Co to muze byt za drogu? Je mozne nechat si latku nekde otestovat? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nelze samozřejmě dělat objektivní a zodpovědné závěry dle několika málo informací přes internet. Níže v odkazech základní info o látkách pervitin a kokain, které se mohou též konzumovat tvz. šňupáním. Podívejte se na to, možná z popisu účinku drogy rozeznáte nějaké příznaky, které jste také mohla z chování a dalších příznaků třeba vypozorovat.
Pervitin má formu mikrokrystalického bílého prášku (někdy zabarvení do žluta, hněda, fialova = to může znamenat, že obsahuje zbytek látek používaných při domácí výrobě). Je bez zápachu, hořké chuti.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Kokain, též ve formě bílého prášku (lesklé krystaly). Bez zápachu, nahořklá chuť znecitlivující jazyk či nosní přepážku.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
Dále doporučuji pročíst základní obecné informace pro blízké osoby: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se rozhodnete nalezenou látku nechat laboratoří identifikovat, doporučuji spojit se nejdříve telefonicky s laboratoří a informovat se podmínkách, ceně (obvykle tyto záležitosti nebývají úplně levné) atd.
Ústřední toxikologická laboratoř
Ústav soudního lékařství a toxikologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2
Ke Karlovu 2, Praha 2,
Tel.: 224 967 188
- konzultace k odběru na tel.: 224 911 267
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/
Pokud byste měla zájem o Vašem zjištění a o všem co se k tomu váže s někým hovořit v osobním kontaktu, můžete se spojit s naší Poradnou pro rodiče a partnery. Nejenom, že si konzultací můžete doplnit informace o této oblasti, ale také se poradit jak s mužem vhodně komunikovat a jaké kroky dále zvolit.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Kdybyste se potřebovala na něco doptat po prostudování informací v odkazech, tak neváhejte napsat znovu. Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK