Dlouhodobé užívání marihuany
Niki
Dobrý den, jsem dlouhodobou uzivatelkou marihuany,a jsem také matka dvou dětí. To co mě v poslední době trápí je, že nemohu přestat s kouřením marihuany i přes to, že mi to už nic nedělá. Chci s tím přestat už kvůli sobě a dětem,ale nejde mi to. Upřesním ještě to, že nekouřím před dětmi. Problém je i ten, že manžel je taky uživatel, ale ten s tím nemá problém přestat. Manžel si dá každý večer tak dvě brka, ale já jich dám tak 5-6 denně. Jsem i silná kuřačka, takže to je další moje závislost, se kterou bych nejradši zkoncovala. Někdy se mi stane, že si řeknu, že dost a za chvíli se při stihnu, že už to brko nebo cigaretu držím v ruce a kouřím. To, že vykouřim 5-6 jointů neví ani manžel, kouřím tajně,stydím se za to. Mohli byste mi nějak poradit? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Niki.
Dobře, že jste naspala. Pokud se Vám dlouhodobě nedaří svůj problém konzumace vyřešit svépomocí, je rozumné obrátit se na odbornou pomoc. Netuším, odkud jste. Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se spojit s naším ambulantním zařízením, které jednak pracuje s uživateli THC, stejně tak má program pro matky/uživatelky. Níže kontakt a další info v přiloženém odkaze.
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26, Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a nezávazně zkonzultovat vše co potřebujete. Po té se svobodně rozhodnout zda dalších služeb využijete, či nikoliv.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Dále se můžete podívat na tento web www.koncimshulenim.cz - kde za prvé naleznete užitečné informace nebo také můžete zkusit on-line léčbu.
Stačí to takto? Když tak ještě napište.
Mějte se hezky, přeji, dostatek sil a odhodlání!
S pozdravem MK