lecba drogove zavisly
zadna
Dobry den prosim o radu .Syn je drogove zavisly a schyzofrenik dochazel k psychyatrovi ale po nejake dobe prestal tam dochazet v nezletilost byl v ustavu pro mladez s drogove zavislimi .vysledek byl k nicemu dnes je uz dospely a ja nevim jak mu mam pomoci kdyz ani nechce nebo si ani neuvedomuje co mluvi vzhledem k sve diagnoze.problem je v tom ze mam jeste 2nezletile deti a syn zacal byt agresivni a vybusny bez priciny.mam obavy ze mu opravdu cvakne tak ze nam nebo sobe ublizi .chtela bych prosim vedet co potrebuji k tomu aby byl prijat k vam do lecebny. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Naše zařízení se nachází v Praze (terapeutické komunity dokonce v jižních Čechách) a jsou založeny především na spolupráci dotyčné léčící se osoby a na motivaci. Dle toho co uvádíte, to asi moc nevypadá, že by syn byl ochotný léčit se.
Také jde o zcela jinou lokalitu, abych Vám nabídla, abyste se přišla alespoň Vy poradit v osobním kontaktu, jak vhodně pokračovat dál. Mohu Vám tedy doporučit kontakt na kolegy z organizace White Light, která působí ve Vašem kraji.
AMBULANTNÍ LÉČBA
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
Mobil:+420 725 874 363
Email: ambulance@wl1.cz
Více zde: http://www.wl1.cz/alfront.html
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK