Pervitin+kofein
Kačule
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat občas si šňupnu pervitim jelikož se potřebuji přes večer učit na zkoušky a neusnout. Zjistila jsem, že existuje čistý práškový kofein a chtěla bych se zeptat zda lze smíchat čistý kofein s pikem pro lepší účinek nebo je kombinace těchto látek nějak nebezpečná.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Prvně, pokud už užíváte pervitin, pak se doporučuje ho s jinými látkami nekombinovat. A to jak se stimulačními, samozřejmě včetně kofeinu, tak i s tlumivými látkami.
Dále, nikdo Vám samozřejmě nemůže nic nakazovat, nicméně byste si měla pečlivě promyslet, jestli Vám užívání pervitinu ke zvýšení bdělosti stojí za rizika spojená s jeho užíváním. Osobně jsem přesvědčen, že existují i jiné alternativy, abyste zůstala vzhůru a nemusela kvůli tomu pervitin užívat... Vím moc dobře jak je těžké se v noci učit (ono je těžké se učit kdykoli, ale v noci obzvláště), ale myslím si, že kvůli učení zajisté není nutné pervitin užívat.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec