Sex na pervitinu
AM
Dobry vecer,
asi pred 4lety jsem zacal sexovat na pervitinu a od te doby jiz nedokazu mit sex bez nej.
Proste me sex bez pervitinu nebavi a neuspokoji.
Chtel bych se ale z toho dostat a mit zase normalni sexualni zivot bez teto drogy!
Dekuji
AM

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den, díky za dotaz
Jak uvádí dr.Kubů (Drogmem.o.s.): "Drogy a sex bývají často spojovány formou nejrůznějších rituálů a celé řadě přírodních i syntetických substancí jsou někdy i právem přisuzovány účinky zvyšující potenci, vzrušivost či fyzickou výkonnost a umocňující tak sexuální prožitek. Popravdě řečeno příliš mnoho seriozních informací o tomto tématu není k dispozici, pomineme-li popisy osobních prožitků, které někdy pouze přispívají k dalšímu mytizování sexu na drogách.
Při dlouhodobější konzumaci psychostimulancií se zvyšuje pravděpodobnost rozvoje amfetaminové psychosy. Pakliže k tomu dojde právě před, během nebo těsně po souloži, která je díky všeobecné excitaci organismu vhodným spouštěcím momentem, může se rozvinout produkce paranoidních bludů a z vášnivého partnera se rázem stane funící upocené zvířátko, které se snaží ukojit svoje prasečí choutky a určitě mu je jedno jestli to dělá s Hynkem, Jarmilou nebo sousedovic ovcí.
Jediným 100 % afrodiziakem tak i nadále zůstává komplex fyziologických a emočních dějů, který sex povyšuje z poněkud bizardního tělocviku na prožitek Francouzi trefně označovaný jako „ le petite mort" (malá smrt), jinými slovy splynutí duší, známější pod názvem láska."
Sex s pervitinem je většinou více o výkonu, trochu něco jako sport. Naproti tomu na prožitku pervitin spíš ubírá. Když potkáte tu pravou, určitě nebudete pervitin potřebovat, možná Vás pak bude spíš rušit.
S pozdravem
J.Chudomel