dotaz
PETRA
Dobrý den,syn 21 let se mi ráno svěřil ,že užívá pervitin a že potřebuje pomoci.Obrátila jsem se na nejbližší sdružení K-centra a zítra máme první schůzku.Prosím,zda jsem jednala správně ??

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petro.
Využít odbornou pomoc je rozumné. Pokud byste nejdříve napsala sem, doporučili bychom Vám to samé, takže ano, žádné pochybnosti, jednala jste správně.
Je fajn, že má syn ve Vás důvěru a svěřil se Vám, nebývá to vždy úplně obvyklé. Pokud žádá o pomoc, je to dobrý signál, že chce se svou situací něco dělat, to je také dobré, motivace je v léčbě závislostí nejdůležitější faktor, bez kterého to moc dobře nejde.
Než půjdete na první schůzku, můžete se prozatím podívat na základní informace pro rodiče, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud máte v blízkosti Prahu, můžete se obrátit přímo na Poradnu pro rodiče (provozuje ji stejná organizace jako tato webová poradna, kam jste napsala) - info v odkaze.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Přeji, dostatek sil, Vám i synovi. Pokud budete potřebovat, můžete napsat kdykoliv znovu.
Tak se držte!
S pozdravem MK