Pomoc
Tajny
Dobry den po druhé v životě jsem užil pervitin kouřením .. v sobotu a dnes rano jak jsem vstal mě strašně bolelo v krku .. po uplybuti hodin jsem.se podival do krku a mám všude po krku puchyrky .. ktere velmi bolí při polykání .. potreboval bych poradit co dělat .. piju furt čaje snad to bude lepší..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím pervitinu, nebo zda se jedná například o nějaké běžné onemocnění (angína, chřipka, viróza...). Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste pervitin neužil, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem MK