Pervitin
Hananana
Dobry den jsem zoufalas podezreni partnera ze šnupe pervitin.normalne furt dost huli takze ji sladky a spi hodne a nic nedela a tak 1 krat tydne prijde neji nespi 2 az 3 dny a predelava sroubuje nebo kdyz byl pocitac- ted je rozbity tak tam sedel hral pri pornu pak onanoval.dost lze a kdyz ho chYtli policajti mel v potu amfetamin a v krvi ne.pak po dlouhem dohadovani mi nacural na test doma a mel tam a metamfe. Amf. Thc a mddma.prece to neni nahoda? Tvrdil ze je to z prasku na zaludek a ze bude mit papir od doktorky alee houkazat nedonesl.navic doma jsem nasla slozeny papirek uvnitr horky nebo grip uvnitr horky
A to byl ohen na strese ze jsem paranoidni blazen, mame rocni dite aby vyrustalo v klidu.smazi nebo ne?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
všechno co popisujete, ukazuje dost pravděpodobně na to, že partner pervitin měl, jak často, to se opravdu nedá říct. Rozhodně nemůže mít pozitivní testy na amfetaminy z léků na žaludek.
Nevím, jestli je v tuhle chvíli ale úplně rozhodující, co a kdy užívá. Z Vašeho popisu se zdá, že celkově moc doma nefunguje jako partner a otec, a to je asi to podstatné. Určitě by stálo za to - už kvůli dítěti - probrat situaci podrobněji. Nejlépe zajít osobně do některého z center, která poskytují pomoc i partnerům závislých. Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, dejte prosím vědět, ráda Vám kontakt zašlu.