Přítel na pervitinu
Diuš
Dobrý den, scházím se již 4 měsíce s mužem který bere od r. 2007 pervitin,pouze šnupe, celou dobu co ho znám šnupě každý den několikrát denně v menších dávkách, vídáme se cca 1x14dnů, pokaždé co jsem s ním si šnupnu peritin také. Chci to s ním ukončit jenže mám strach.Má velké výkyvy nálad...jednou mně pošle do prdele že mu již nemám psát...a za 2dny se mi ozve sám že mu chybím atd...Neím jak se z toho dostat, mám strach že mi může nějak ublížit, a taky mám strach že si mně natočil při sexu,a že by to mohl vystavit někde na internet,jsem z toho zoufalá :-( Jak ybhc se mohla b takoém případě bránit? Nevím jak dál...on je bývalý policista a má růtné kontakty od policie až po mafiány, vařiče pervitinu či různé vymahače...

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den, díky za dotaz.
Z toho, co píšete, nikde nevyplývá, že by vám mělo při ukončení vztahu něco hrozit. Výkyvy nálad máme každý... Řekl bych - jděte si za tím, co chcete sama a ne, co chce on. Zatím to vypadá, že se přizpůsobujete jemu - když nechce tak nejste, když chce tak jste. Když už vás to takto nebaví, odejděte z toho. Proč by vám měl ubližovat? Možná se před vámi prezentuje tak, že každý skáče, jak on píská, ale tomu bych úplně nevěřil. A nevěřte tomu, že dokáže ovlivnit každého včetně policie. To bývají mýty... No a riziko uvěřejnění nějakých nahrávek, jsou li, asi je vždycky. Prostě mu to zakažte, ale vymahatelnost takového požadavku je mizerná. Tedy se to čistě teoreticky stát může. Radši se příště nenahrávejte.
Kdybyste se chtěla se doptat, napište.
J.Chudomel