Poppers na kůži
Martin
Dobrý den, před 13ti dny se mi v kapse vylil poppers a vytvořila se mi vyrážka/spalenina. Přijde mi ze se to stále nezlepšuje a tak bych se chtěl zeptat jak dlouho to potrvá ? Případně jestli je dobře si to mazat nějakou mastičkou ?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Poppers jsou ve své podstatě rozpouštědlo, kterým se můžete popálit, podobně, jako třeba toluenem, nebo acetonem. Zacházejte tedy s poraněním jako s jinou spáleninou. Netuším, v jakém rozsahu, ani jak moc popálený jste.
Hojení postiženého místa může podpořit například kalciová, nebo panthenolová mast.
Pokud jde o větší, nebo hlubší popáleninu, nebo pokud místo dokonce mokvá, zajděte určitě k lékaři, který Vám ránu odborně ošetří. Předejdete tak dalším možným komplikacím.
Nevím, jestli tušíte, že užívání Poppers sebou přináší řadu závažných rizik. Dočíst se o některých z nich můžete například zde:http://www.extc.cz/poppers.html
Buďte na sebe opatrný, přeji Vám brzkou úzdravu.
Amrit Sen.