odber
111
Dobrý večer,chcem sa opýtať v akom časovom rozpätí je možné zistiť prítomnosť drog v krvi.moja dcéra práve prišla domov,je bledá,má také svetlo fialové viečka na očiach a fialové pery,sťažovala sa na bolesť brucha a hned zaspala. ked sa zobudila bola úplne mimo a rozprávala úplne z cesty.o akú drogu sa mohlo jednať?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den a díky za dotaz.
Drogy či jejich metabolity lze v lidském těle detekovat v moči, v krvi, nebo v ochlupení (včetně vlasů). To, jak dlouho bude trvat, než organismus psychotropní látky vyloučí, ovlivňuje více faktorů. Jednak to, jak dlouho (frekvence) a v jakém množství byla droga užívána, individuální metabolismus organismu a samozřejmě druh užívané látky.
Jinak zde uvádím orientačně doby vylučování jednotlivých drog.
THC - z moči při intenzivním užívání jeden měsíc i déle, při občasném jeden až dva týdny. Z krve do cca dvou týdnů.
Pervitin - z moči při velmi intenzivním užívání až tři týdny, při občasném týden až deset dní. Z krve do tří dnů.
Extáze - z moči při intenzivním užívání cca dva týdny, z krve do tří dnů.
LSD - vzhledem k velmi nízké účinné dávce se jak z moči, tak i z krve jedná o krátkou dobu - maximálně tři dny.
Určitě se dcery v první řadě zeptejte, zda nějakou drogu užila. Z vašeho popisu bohužel žádný charakteristický znak konkrétní drogy nevyplývá.
Kdybyste se chtěl na něco doptat, určitě napiště.
S pozdravem J.Chudomel