Jehly
Er
Dobrý den, dekuji za odpoved na muj dotaz.. minule jsem psala o dvou nalezených jehlach, nyni uz je jich sedm, co jsem v nasi ulici nasla, porad volam policii, uz si připadám tak trochu jako blázen, ctyri roky tu bydlím a nikdy tu nic nebylo...uz jsem policisty volala i opakovaně, protože na to kašlou. Ma nekdo v popisu práce starat se, aby se nikde jehly nepovalovali? Když je najdu ja na procházce s dětmi, tak je přece musí najít každý, kdo se na to zaměří, ne..,? At si dela kazdy co chce, at si narkomani pichaji, když jim to vyhovuje, ale tahle jejich bezohlednost me štve..

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Chápu Vaše obavy a rozhořčení. Je povinností policie kontaminovaný odpad, tedy stříkačky a jehly sbírat, postarat se o jejich bezpečnou likvidaci.
Máte možnost na liknavost a nedůslednost policie oficiálně upozornit, jak velitele okrsku, tak místní úřady. Tak by mělo dojít k brzké nápravě. Dalším krokem je upozornit média.
Nepíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, abych Vám mohl poslat kontakt na nejbližší terénní program, jehož pracovníci, pokud v oblasti působí, budou s největší pravděpodobností spolehlivější, než vaši policisté. Stačí jim zatelefonovat a oznámit místo nálezu. Když napíšte, rád Vám kontakt obratem pošlu.
Terénní programy pro uživatele návykových látek, jejich blízké, také pro osoby, které jsou v souvislosti s užíváním drog ohroženi, i pro nejširší veřejnost, zatím bohužel svojí působností nepokrývají stoprocentně oblast celé republiky.
Jak můžete kontakt vyhledat sama, podle oblasti a typu služby (zadáte terénní program), se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.