konzultace
agamka
Dobrý den,dcera podstoupila léčbu závislosti-pervitin,dále si zařídila následnou léčbu s CHB,pro vstup do konečné fáze má dojít ke konzultaci dcera,psycholožka a já ,chci se zeptat jak asi tato konzultace bude probíhat??Na co se mám připravit,předpokládám,že půjde asi o dotazy z mé strany co budu potřebovat vědět a sdělení které mi bude třeba dcera chtít říct??Je to tak??Nebo se mám připravit ještě na něco jiného??Ráda bych k tomu přistoupila zodpovědně a dozvěděla se co nejvíce abych dceři byla nápomocna,děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Je skvělé, že dcera v léčbě setrvala a bude pokračovat následnou péčí.
Jak jsem Vám již opakovaně psala, pokud je dcera někde v léčbě, je nejrozumnější vše co potřebujete řešit v zařízení, tam kde je.
Uvádíte, že jste přizvána na společné sezení, můžete tedy s pracovníky léčebny pohovořit o všem, co budete potřebovat.
Co konkrétního se na sezení odehraje, Vám neumím říct, může jít jen o informativní sezení a seznámením s průběhem léčby a návazným přechodem na chráněné bydlení. Nebo může jít o terapeutické sezení, kde mohou být otevřena nějaká hlubší témata.
Jak jsem uváděla, pro konkrétní informace se budete muset obrátit přímo na léčebné zařízení, kde dcera je.
Tak držím palce! Mějte se hezky, s pozdravem MK