Myšlenky
panenkka
Dobrý den.
Začínám být ze sebe trošku zoufalá. 3 roky jsem brala pervitin a ted 1,5 roku jsem čistá. Bylo to těžké ale už si za tím pevně stojím, i přes to že kolikrát se dostanu přímo k pervitinu. Ale i přesto že vím že NECHCI (jako kdybych měla v hlavě nějáký blok, už kvuli tomu, jakou mi tehdy dalo práci prestat) mám hrozné chutě. Na pervitin myslím každý den, cestou do školy, ze školy, před usnutím, nebo jen tak. Vzpomínám jaké to bylo a predstavuju si,jaké by to zase mohlo být. Často se mi o něm i zdá. To mě umí rozhodit.Někdy se někde bavím s kamarády a najednou začnu přemýšlet, jaký by to ted bylo kdybych byla sjetá. Několikrát jsem se zamkla v bytě protože jsem věděla že když pujdu ven, pujdu a seženu si. Starých kamarádu jsem se zbavila,drogy nevyhledávám, mám co delat, prostě se to ale do tý hlavy štourá.. Tak mě zajímá, přestane to někdy? :/

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Přestane, ale je třeba si chutě tolik ,,nehýčkat". Sama uvádíte, že si různě přestavujete, jaké by to bylo, kdyby...
Zkuste se odreagovat, soustředit své myšlenky jinam, zaměřte se na činnosti, které s drogami vůbec nesouvisí, zkuste si smysluplně naplánovat čas tak, abyste neměla moc prostor pro nudu a vytváření fantazií. Pervitin je psychicky návyková látka a chutě na jeho užití mohou potrápit i nějakou dobu po vysazení.
Na jednu stranu píšete, že jste se s lidmi z drogového prostředí přestala stýkat, v úvodu, ale zmiňujete, že jste s pervitinem byla v kontaktu. Je rozumné se vyhýbat jak lidem, tak situacím, kde drogy můžete potkat, zbytečně tyto situace nevyhledávat.
Uvádíte, že jste cca rol a půl čistá, což je super!
Netuším, zdali jste se někde léčila nebo se Vám to podařilo samotné. Pokud byste měla zájem o tom co se děje s někým více a podrobněji pohovořit, můžeme Vám doporučit nějaké kontakty, jestli nevíte kam si případně zajít. Možná byste pak lépe rozuměla tomu, co prožíváte a možná byste se v tom pak lépe sama orientovala. Zvažte to, když tak ještě napište.
Tak se držte!
S pozdravem MK