jak na dojezdy
tomašjedno
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak jde obejít dojezdy po pervitínu, když jsou fakt divný/silný a člověku je špatně, ma stihy, vidí co vidět není a tak. Napadlo mě že u alkoholu třeba jde zmírnit opici, vitamin C, těkutiny, sendvič se slaninkou nebo kysele okurky. Jak je to po pervitínu? Existuje vubec něco jak to zmírnit popřipadě vylečit aby se pak člověk zas cejtil líp? Nebo prostě jen čekat týden pokroucený až to vše přejde samo? Děkuju mockrat

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Ke konzumaci drog bohužel patří i nepříjemné stavy a prožitky, není to vždy jen o zábavě. S tím by měl každý konzument tak trochu počítat. S délkou užívání těch nepříjemných většinou přibývá.
Pokud máte po konzumaci pervitinu ještě týden divné stavy, doporučuji pervitin vůbec neužívat.
Podobné stavy se velmi špatně hodnotí na dálku a bez osobního kontaktu. Také není úplně vždy jasné, co bylo vlastně za látku konzumováno. Není neobvyklé, že kupované drogy bývají říznuty a smíchávány  i s dalšími příměsi. Možná byste se sám divil, co lze pod názvem této drogy vlastně koupit (od křídy až po prášek na pečivo). Nelze pak tedy vůbec odhadnout, co s čím bude souviset a dále pak reagovat, co na to organismus a psychika...
Doplňte vitamíny, minerály, dodržujte pitný režim (nealko), vyváženě se stravujte. Pro organismus a to včetně psychiky je jakékoliv užití drogy vždy velkým a nepřirozeným zásahem, je zapotřebí, aby se organismus opět dostal do rovnováhy a zregeneroval se. Pokud máte doma meduňku (bylinný čaj), můžete jej zkusit popíjet, působí sedativně. Případné konzumaci jakýchkoliv psychofarmak se raději vyhněte, z důvodů zmíněných výše (nebezpečí interakce).
Pokud by Vám bylo nějak výrazně špatně nebo jste pociťoval nějaké velmi neobvyklé stavy, bylo by na místě navštívit, alespoň Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam vše více a podrobněji zkonzultovat.
K-centra poskytují nezávazné, bezplatné a anonymní služby, nemusíte se ničeho obávat. Ale to jsem Vám myslím už jednou psala.
Jestli nevíte, kam si u Vás zajít, tak napište, nasměrujeme Vás (prosím o uvedení větších měst, které máte v dosahu).
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby se ještě ozvěte.
S pozdravem MK