rada
zuzka
Dobrý den užívám pervitin přes 3 roky a zhruba před měsícem se mi začali objevovat červené skvrny na obličeji a hrudniku poté když jsem užila pervitin cca po půl hodině zmizí nevíte co by to mohlo být? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Zuzko.
Těžko tímto způsobem objektivně posoudit o co šlo. Pervitin může reagovat alergicky. Velmi často obsahuje celou řadu příměsí, také je vyráběn pokaždé trochu jinak. Díky tomu mohou při jeho výrobě proběhnout různé reakce a tím vzniknout další různé směsi, které pak mohou konzumující osobě připravit různé nepříjemné situace.
O co konkrétního jde u Vás, ale bohužel, nepoznáme takto přes internet. Pokud byste chtěla, můžete nezávazně navštívit nějaké zařízení pro uživatele nelegálních drog a o všem co by Vás zajímalo více a konkrétněji pohovořit s pracovníky.
Kdybyste potřebovala kontakt na zařízení u Vás, napište znovu a uveďte, o jaká města by šlo.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK