co dál
Víla
Dobrý den,potřebovala bych poradit.
víkendové užívám pervitin(šňupáním)Dříve jsem si píchala ale potom zhruba na 2 roky přestala brát uplně.
Pervitin mi nedělá vůbec dobře ale bohužel jak mile jsem víkend bez svých dětí,tak i když se tomu snažím bránit vždycky si dám.Můžete mi poradit jak se tomu ubránit?Já tu
látku nesnáším tak nechápu co mě k tomu táhne.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zvládla jste toho docela hodně - přejít z i. v. aplikace na méně rizikový způsob užití, dva roky abstinovat, to je celkem slušné.
Uvádíte, že se Vám nedaří pervitin zcela ze svého života vypustit, což by s ohledem na to, že jste matkou, bylo úplně nejideálnější možné řešení.
Doporučuji už to dále nepokoušet a obrátit se na odbornou pomoc. Můžete více zapracovat na tom, aby i momenty a čas bez dětí, byl pro Vás bezpečný a Vy jej začala trávit jinak, než konzumacemi. Můžete si udělat plán a průběžně na něm pracovat, průběžně konzultovat co se Vám daří a nedaří, průběžně získávat podporu, zkrátka v tom všem nebýt tak moc sama.
Nevím, kde žijete. Pokud jste z Prahy nebo okolí, můžete se spojit s kolegy našeho ambulantního zařízení, které ve svých poskytovaných službách nabízí mimo jiné i program pro matky/uživatelky. Nemusíte se ničeho bát, nikdo Vám tam hlavu neutrhne, spíše ocení, že máte snahu svou situaci začít zodpovědně řešit. Toto zařízení tady není proto, aby matky/uživatelky nějak kompromitovala. Naopak, je zde, aby matkám a jejich dětem pomáhala. Nebojte se s kolegy spojit.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26, Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/informace-pro-matky.html
Budu moc ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete!
S pozdravem MK