syn
Vosu
Dobrý den, syn před devíti lety prodělal úraz, krvácení do mozku. Od té doby je jiný, nesoustředěný, nic nedokončí, hodně spí, nic se mu nechce dělat. 2x se pokusil o sebevraždu, podruhé to bylo jen tak tak. pobýval několikrát na psychiatrii. Poslední dobou je jak utržený ze řetězu, dost hulí a asi si něco píchnul. Mám o něj strach, spolehlivě naštvává každého, kdo ho má rád. Můžu ho nějak dát na léčení i kdyby nesouhlasil?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že syn se léčil jak formou pobytu a i nadále průběžně někam dochází (viz skrytá poznámka) - doporučuji další vhodné kroky a možnosti řešení konzultovat s jeho ošetřujícím lékařem, který má syna v péči, zná jeho celkovou situaci, diagnózu a vše další potřebné, co je nezbytné vědět při objektivním posouzení.
Obávám se, že touto formou přes internet, bez znalosti celkové situace a bez osobního kontaktu, nejsme schopni toto zhodnotit.
Přeji, aby se vše podařilo zdárně vyřešit ku prospěchu všem. Vám dostatek sil.
S pozdravem MK