pervitin
Juliana
Dobrý den, nevím kde začít, ale pro zacatek asi tim že jsem si uvědomila svoji závislost na pervitinu a to tim že me nezastavili spatne výsledky jaterních testu (játra mám spatne od malicka), nehlede na zhoršení me pleti a myslím že i na mou psychiku je to hodně. .od listopadu navstevuju k-centrum, vzhledem k tomu že se to dozvěděla moje matka takže to navštěvuji převážně kvůli ni a skoro dva měsíce jsem zvládla zit i bez toho a vím že to není tak uplne hrozne akorát ty myšlenky a ta \"chuť\" mit ten stav kdy si myslím že je vse nejvíce a vse zvladnu dovedli k tomu, ze jsem si ted dala dva víkendy a tenhle týden tři dny po sobe, chtela bych podotknout že jen snupu a nikdy jsem si to nedala a nehodlám dát jinak! A ve velkém množství také ani ne..Jelikož jsem ale neobstala i přes to všechno co se mi zhroutilo a znova jsem si dokázala dat, tak už nevím co dál asi. .Hlavně mám přes rok pritele kterému jsem to před nějakou dobou skoro vse řekla, s tim že jsem to na chvíli zvladla a mám potřebuu mu to říct abych v nem mela oporu a ne to tajit jako skoro celý rok ale nevím zda je to dobry nápad. .potrebuji to nějak vyresit.Je tezke vse napsat jelikož toho je hodně, ale aspoň takhle předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Juliano.
Zda jsem Váš příspěvek správně pochopila, tak navštěvujete Káčko, abstinence se Vám docela dařila, ale pak jste měla opakovaný relaps a Vy teď nevíte, zda to přiznat partnerovi?
Dotaz jste zadávala před dvěma dny, nevím, zda jste s přítelem už na toto téma hovořila a zda se Vám daří od drog už být zase stranou (?). Od té doby se situace mohla vyvinout zcela jinak, můžete se ještě ozvat a popsat situaci teď (?).
Rozhodně se Vám bude lépe žít, když nebudete muset nic tajit. Nemůžeme Vám, ale zaručit jak přítel bude reagovat. Rozhodně o svých relapsech řekněte pracovníkům Káčka, kam chodíte.
Když tak ještě napište.
Mějte se zatím hezky a držte se!
S pozdravem MK