Dotaz
aragon
Zdravim..věc se má tak že pociťuji zavislost na marihuaně jako jeji kazdodenni uživatel ..a poreboval bych radu jak z toho ven. nevim moc jak si veci porovnat v hlave..budu vděčný za jakoukoli odpověd. Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, dobře, že píšete.
Můžete se mrknout na web: www.koncimshulenim.cz - jednak tam naleznete užitečné informace nebo můžete zkusit on-line léčbu, pokud to nechcete řešit jinak.
Pokud ano a osobnímu kontaktu se nebáníte, můžete se obrátit na kolegy z našeho ambulantního zařízení a vše co aktuálně potřebujete probrat v osobním kontaktu. Poradenské služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně.
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26, Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html
Kdybyste se potřeboval na něco doptat, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Mějte se zatím hezky, přeji, dostatek sil!
S pozdravem MK