...
zrzka
zdravim,
musim rict,ze mam otazek vic nez dost a jelikoz nevim kam se mam obratit,obracim se na vas.jsem uzivatelka pervitinu uz 15let.je mi 30,takze si jiste obrazek udelate sami.otehotnela jsem,jsem v 5mesici a nemam zazemi,sice jsem prestala brat
(tedy omezila na maximum),ale mam pocit,ze se na me vsechno vali a nic nezvladnu.potrebuji socialni rady a nevim kde je hledat.pomuzete mi prosim.dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je skvělé, že jste napsala. Také je dobře, že se Vám podařilo s ohledem na Váš stav pervitin vysadit nebo, alespoň vysadit na maximum. Bylo by rozumné a především vhodné abstinenci udržet dlouhodobě/trvale. Ale to asi víte.
Netuším, kde žijete.
Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se ihned obrátit na naše zařízení, které má ve svých službách i program pro matky/uživatelky, jak v ambulantní formě, tak ve formě pobytové (narozené dítě je tedy po celou dobu léčby matky s ní - nejsou separovány, info v odkaze níže TK Karlov).
Jako první věc, spojte se co nejdříve (nejlépe ještě dnes) s kolegy Denního stacionáře.
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26, Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00 (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/informace-pro-matky.html
Zde ke stažení praktické rady pro těhotné matky: http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu/ke-stazeni.html
Info o terapeutické komunitě Karlov (TK Karlov):
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/komu-je-lecba-urcena.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/prijem-klientek.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/areal-pro-matky-s-detmi.html
Prostudujte informace v odkazech, kdyby něco nebylo jasné a potřebovala se doptat, klidně zase napište. Pokud jste někde jinde než v Praze, tak obratem napište kde, vyhledám Vám kontakt na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které by Vám pomohli zprostředkovat vše další co je aktuálně třeba.
Tak se držte!
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK