Test
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, snazim se abstinovat z THC kvůli sama sobě ale mám problém potřebovala bych vědět jak dlouho mám THC v krvi když sem byla každodenní uživatel? Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Gratuluji k Vašemu rozhodnutí - abstinovat kvůli sobě samé je cenné!
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Podotýkám, že jde o orientační údaje, jelikož je to vždy velmi individuální záležitost. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou tedy ukázat pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Přeji, ať se Vám další abstinence daří. Pokud byste měla problém s chutěmi, neváhejte buď znovu napsat, nebo se můžete podívat na tento web: www.koncimshulenim.cz - za prvé je tam plno užitečných informací, za druhé můžete zkusit on-line léčbu.
Tak se držte!
S pozdravem MK