drogy a nemoci
smažačik
Zdravim, pátek jsem byl na jedné nejmenované párty, vzal jsem si 8 tablet extaze, vyšnupal asi 5 větších čár MDMA, a do toho jednu čáru pervitínu. Vím že jsem udělal blbost, a celkem toho lituju, ale vůbec jsem si to v tom stavu neuvědomoval. Od soboty mě bolí celé tělo, všude mě píchá jakoby do mě někdo bodal nožem, někdy mě i strašne bolí na plícich nebo to je srdce fakt nevím, je pondělí a mě je pořád strašně špatně, do toho mám asi už měsíc rýmu, a kašel se mi dnes rano moc zhoršil, pozvracel jsem se, mam pořád hleny, motá se mi hlava, chci se zeptat jestli je to se mnou fakt nějak špatně když jsem na rýmu bral drogy, popřípadě co by se mi asi tak mohlo stát, ať už dnes nebo v pruběhu týdne. Určitě v tom už pokračovat nebudu. Děkuji mockrát

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zkombinovat velké množství různých drog, byla chyba, ale to už asi sám moc dobře víte. Teď je Vám špatně, ale s ohledem na množství a kombinace, to mohlo dopadnout mnohem hůře...
Konzumace jakékoliv drogy je vždy pro organismus, včetně psychiky velkým a zcela nepřirozeným zásahem, ze kterého je třeba, aby se tělo včetně psychiky opět zregenerovalo. Takže určitě už nic dalšího nekonzumujte (ani THC a alkohol).
Zdravotní potíže se velmi špatně hodnotí přes internet a bez osobního kontaktu, bylo by rozumné, abyste se pro jistotu obrátil na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, povětšinou tam pracuje i zdravotní personál. Služby těchto center jsou poskytovány bezplatně a anonymně, nemusíte se tedy prokazovat ani průkazem pojištěnce, ani průkazem totožnosti. Můžete prostě jenom přijít během provozní doby (i bez objednání) a nezávazně zkonzultovat co je třeba.
Káčka bývají ve všech větších městech - kontakty naleznete v databázi zde: www.drogy-info.cz - rubrice Mapa pomoci zadat okres, kraj, město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Pokud jste v Praze, můžete se ihned obrátit na naše K-centrum, kontakt a info v odkaze níže.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Přeji, ať je Vám brzo lépe a pro příště doporučuji více ohledu na své zdraví.
Mějte se hezky, MK