alkohol
bada
Dobry den chtela bych pomoc kamatadovi dost pije a obcas kokain... nechce nic slyset o tom ze je to spatne atd... napadlo me mu potajmu davat do vodky s redbulem projimadlo aby se parkrat po..... a myslel si ze mu to uz nedela dobre.ale bojim se abych mu nejak neublizila kdyz to dava i stim svinstvem kokainem.... chci mu nenapadne pomoct

Odpověděl: Jana Justinová
Dorbý den,
chápu, že chcete kamarádovi pomoct. Tohle mi ale nepřipadá nejlepší nápad. Jendak je to dost risk, nikdy nevíte, co všechno zkombinuje, tak aby mu něco vážného. Také si nemyslím, že by to mělo nějaký velký efekt. A v neposlední řadě není moc dobré pomáhat někomu proti jeho vůli. Vy můžete dát najevo svůj názor spíš tím, že mu řeknete, jak jeho stav vidíte, že s ním nebudete trávit čas, kdy je pod vlivem drog atd. Tím si může uvědomit, že ztrácí kvůli drogám někoho, komu na něm záleží. Větší nátlak bych ale nevyvíjela.