Poradna pro rodiče
máma
Chci se zeptat jestli je nějaká poradna pro rodiče závislých dětí, skupina, kde by nám poradili jak dál až bude dcera doma, jak zvládnout celou situaci, popřípadě jak to zvládají jiní.Já mám například strach vůbec potom pustit dceru z bytu, bojím se, že do toho opět spadne, Jak se toho strachu zbavit? Jak vůbec jít dál? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Ano, existuje. Obrátit se můžete přímo na naši Poradnu pro rodiče a s kolegy v osobním kontaktu pohovořit o všem co potřebujete. Také je možnost účasti na společných sezení dalších rodičů, kolegové Vám rádi, vše potřebné zodpoví. Na první konzultaci je třeba se předem objednat, veškeré služby poskytujeme bezplatně. Kontakt a další informace v odkazech níže.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
(poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části)
Školská 30 - Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 hod.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, přejeme dostatek sil.
S pozdravem MK