PCP
Fantomas
Dobry den jmenuji se Fantomas a mel bych na vas otázku ? Když poziji PCP (Andelsky prach ) je nejaka latka která by ho prebyla . Když by mi nesedl ???

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
základní chybou, resp. omylem většiny uživatelů je představa, že pokud se předávkují sedativními látkami mají užít stimulancia a opačně... Takové chování většinou vede jěště k výraznějšímu zhoršení stavu. Jediné, co doopravdy zachraňujete životy, jsou zdravotníci. V případě nutnosti je tedy neváhejte přivolat!
Co Vám může také pomoci a měl byste si zajistit předtím, než užijete látku, kterou jste ještě neužíval, je uživatel, který již zkušenosti s intoxikací danou látkou má a zůstává střízlivý po dobu Vaší intoxikace. Důvodem pro tento postup je možnost badtripu, ze kterého Vás může druhá osoba vyvést. Proto je velice podstatné nezůstávát sám a dávku neužívat osamotě.
Samozřejmě pokud si nejste jistý, že budete v pořádku, je ideální drogu vůbec neužít.
Stačí to takto?
S pozdravem
Zbyněk Oktábec