Perník orálně
pérkař
Zdravím, chci vyzkoušet pervitin, myslíte že je bezpečnější si matro zabalit do papírku a spolknout,tak jak se to dělá s MDMA? Určitě lepší než šnupat,kouřit nebo si to bouchat.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Vězte, že se experiemntem s užitím pervitinu pouštíte na hodně tenký led. Jde o drogu, která dříve či později dostane každého. Zvažte, zda chcete svůj život opravdu zaprodat užívání drog, nemocím, kriminální činnosti, zoufalství, smutku.
K dotazu - ano, užití pervitinu "per os", tedy ústy (snědením) je asi vůči vlastnímu organizmu nejohleduplnější. Běžně se realizuje prostřednictvím kapsle. Ty bývají uživatelům drog rozdávány v nízkoprahových centrech. Efekt spolknuté drogy nastává pomaleji a s malým zpožděním, než li užitím nitrožilně či kouřením. Proto buďte velmi opatrný, když se pro to rozhodnete. Droga se vstřebává déle a pomaleji. Když byste měl dojem, že účinek je slabý, určitě si další dávku nedávejte dříve, než li 45 minut.
Hodně zdravého rozumu.
Jakub Chudomel