Odvykání
foxie
Zdravím, mám jeden dotaz. Moje kamarádka začala fetovat, už je jí ale osmnáct a co jsem se ptala ve škole, tak jedna z učitelek řekla, že není možné, aby jí mohli rodiče poslat na odvykačku, protože už je dospělá- chtěla bych se zeptat, jestli je to pravda. Jestli pro ní nemůžou nic udělat, poslat jí na komunitu, detox, popř. do psychiatrické nemocnice.? Slečna se akorát ničí a její rodiče jí v tom ani \"nepomůžou\"..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud je dotyčná dívka již plnoletá, rodiče opravdu moc šancí jak dostat dceru na léčbu nemají, pokud s tím ona nebude souhlasit. Mohou s ní, ale o všem co se děje hovořit, k léčbě ji motivovat a celkově ji podpořit. Záleží na nich, jak s celé situaci postaví a jak budou schopni a ochotni na problému dcery spolupracovat. Takže, přece jen něco dělat můžou, pokud budou chtít.
Netuším, v jakém jste s touto dívkou vztahu a zda třeba i znáte její rodiče, kdyby ano a oni nevěděli, kam se případně obrátit pro pomoc vkládám kontakt na naší Poradnu pro rodiče, kde by se mohli o všem co je třeba více a podrobněji informovat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
(poradna se nachází v prostorách v zadní části kavárny Café Therapy)
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 19,00 (nutné objednání předem)
Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně. Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Základní informace pro blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kdyby Vás ještě něco zajímalo, neváhejte napsat.
Mějte se hezky, s pozdravem MK