balicek
hala
dobrý den,muj syn nastoupil do lečebny v Bohnicich je tam teprve 2 týden na oddeleni,chtěla bych mu poslat baliček s cigaretama a nevim zda delam dobre a mam se ho ptat zda neco nepotrebuje??nevim si rady a nevuim jak se zachovat v tehle situaci.
dekuji . . .

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Uvádíte, že syn se léčí v Psychiatrické nemocnici Bohnice, tudíž předpokládám, že jste z Prahy. Doporučuji spojit se s kolegy z Poradny pro rodiče a vše co potřebujete probrat více a podrobněji v osobním kontaktu.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
(poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části)
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem)
Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se hezky, s pozdravem MK