Jak dlouho se drží v krvi THC
Daniel
Dobrý den chtěl bych se zeptat za jak dlouho se ztratí z těla THC hulil jsem pravidělně skoro každý den po dobu myslim tak 5 měsícu popřípadě bych se chtěl zeptat jestli nejsou nějáké výrobky kterými to lze urychlit.Děkuji za jakoukoliv odpověd.Duvod proč jsem přestal je ten že chci jít do armády ale bojím se krevních testu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Dane.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Pokud jste marihuanu konzumoval denně, počítejte spíše s tou vyšší uvedenou hranicí.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Netuším jak dlouhá doba je od posledního užití a kdy Vás případné testování čeká. Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání (také na internetu) a sám se v domácích podmínkách otestovat, uvidíte, jak na tom jste.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK