zjištění, obavy Pervitin
Máma 43
Dobrý den, obracím se na Vás asi jako tisícátá zoufalá matka. Dcera dnes podstoupila test na drogy, na základě informací od jejich kamarádek. I já pozorovala změnu a ptala se, opatrně, ať mi řekne, jestli něco nezkusila a pod. Její parta a v ní Kilina a Mori...snažila jsem se zabránit, aby sešla z cesty, asi se nepovedlo. Stále zapírá. V pátek až to bude černé na bílem....bojím se, co pak. Už teď zůstala u táty, protože on jí věří. Situace ve které se ztrácím, odkud vzít návod jak to zvládnout s dobrým koncem ? Díky K.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Vaše obavy a pocity jsou pochopitelné. Doporučuji se co nejdříve spojit s nějakým zařízením pro uživatele drog (poskytují poradenské služby i rodinným příslušníkům, bezplatně a nezávazně) a vše co v danou chvíli potřebujete probrat v osobním kontaktu, který poskytuje více prostoru, než tato forma komunikace.
Nevím, kde žijete. Pokud nevíte, kam byste si mohla dojít, tak napište znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, vyhledáme Vám vhodné zařízení, kde byste se mohla podrobněji poradit a také získala podporu.
Pokud máte v blízkosti Prahu, můžete se spojit s naší Poradnou pro rodiče, níže kontakt a info v přiloženém odkaze.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
(poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v zadní části)
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem)
Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na základní informace pro blízké osoby, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kdybyste měla doplňující dotazy pro prostudování informací v přiložených odkazech, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Mějte se zatím hezky. S pozdravem MK