drogy
angel
Dobrý večer,mám už dospělou dceru 23letou její dítě mám v pěstounské péči dcera nedostudovala střední školu začala si s cigánem ,který ji fyzicky i psychicky týral ( sním má dítě)a začal brát drogy.Od tyrana jsem ji dokázala osvobodit ale ona se dál chytla jiných lidí co už brali drogy , nechodila domů,když přišla ukradla peníze o dceru nejevila zájem nabrala si půjčky tak mi nic jiného nezbylo než ji odhlásit z bytu zrušit trvalé bydliště.Doufala jsem že se vzpamatuje bohužel rok je po kamarádech nebo bydlela na hotelu a pracovat prostě nebude . Ted asi už nemá kam jít je v hrozném stavu já si ji domů vzít nemůžu už kvůli vnučky ,která je z každé její návštěvy rozhozená a chce svoji maminku tolik mi ublížila ale jednou je to moje dítě a chci ji pomoc ale ted už nevím jak můžete mi doporučit nějaké zařízení kde bych se mohla zeptat co dělat dál?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obrátit se na odbornou pomoc a zkonzultovat jaké další vhodné kroky zvolit je jistě rozumné. Můžete se například obrátit na kolegy z organizace Renarkon.
Kontaktní centrum Renarkon
Pionýrů 1757
Frýdek - Místek
Tel: 558 628 444, 606 694 244
Email: kcfm@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Magdaléna Štefalíková
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 16,00 (ÚT a ČT + 16,00 - 18,00 pro objednané klienty)
Více o zařízení a poskytovaných službách zde:
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-frydek-mistek/leve-menu/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Další kontakty na pracoviště pracující s uživateli drog (nabízí se svých službách i poradenské služby pro rodinné příslušníky) v databázi zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci je nutno zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě buď Kontaktní centrum, AT ambulance, Psychiatrická léčba, Ambulantní program).
Zde základní obecné informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Držíme palce! S pozdravem MK